Iskustva sa online susreta nastavnika

Komentar na post objavljen na blogu Obrazovno okruženje – profesionalni razvoj  - Profesionalna zajednica obrazovnih radnika.

Naša veoma aktivna koleginica - Slavica Jurić - napisala je  na pomenutom blogu  još jedan aktuelan tekst pod naslovom Pridošlice, gde smo ovog leta? – Godinu posle ili samovrednovanje  u kojem je  pozvala kolege da prikažu svoja iskustva vezana za konferenciju o kojoj je pisala.

Evo mojih iskustava.

Na konferenciji “Learning 2.0” moja surpuga Maja – Dakić Brković i ja smo  bili moderatori kolegi Dejanu Boškoviću na njegovoj nedavnoj veoma interesantnoj Classroom 2.0 prezentaciji. Maja i ja smo pre toga, u aprilu ove godine – bili predavači na konferenciji u organizaciji istog sajta.  Za mene je upravo to najveća dobit od učestvovanja u ovakvim susretima: biti u sve tri uloge: predavač, moderator i slušalac – učenik.

Učešće na online susretima je u isto vreme i uzbudljivo i izazov! Zahteva detaljnu pripremu, ali pruža jedinstven osećaj povezanosti sa zajednicom nastavnika širom sveta i razmenu mišljenja i iskustava.

Preporučujem svim kolegama da obnove znanje engleskog jezika i otisnu se u vode online susreta nastavnika. Ja to vidim kao jedinstvenu mogućnost koju nam pruža internet i Web 2.0 tehnologija. To je nešto što do sada nije bilo moguće. Učestvujući, kroz sve tri pomenute uloge, osetio sam kako smo deo sveta, kako nema veze odakle je ko, iz kog grada, iz koje zemlje. Jedino što je važno je sama suština, razmena ideja.

U aprilu ove godine, kao što sam već pomenuo, Maja i ja smo bili prezenteri na Social Learning Summit 2012 konferenciji u organizaciji pomenutog  Classroom 2.0. Organizacija je bila odlična, a organizatori su detaljno razradili i uhodali mehanizam prijave, pripreme i odvijanja ove konferencije. Možete pogledati SLS 2012 Majinu prezentaciju, njen Google+ TechMeet rad, kao i Classroom 2.0 Book Project rad.

Svoje učešće kao predavača na Classrom 2.0 Social Learning Summit-u 2012, kao i lep sertifikat koji sam tom prilikom dobio (i radovao mu se kao dete) već sam objavio na mom blogu :) Učestvovao sam i u projektu Classroom 2.0 5th Anniversary Book. Na Google Plus-u sam takođe bio učesnik na TeachMeet-u, kao i na jednom od (za sada još retko organizovanih) muzičkih TeachMeet-ova.

Sledeći ovakav interesantan međunarodni susret nastavnika i prilika za učestvovanje je 29. septembra – internacionalni TeachMeet . Prijave su u toku, a listu prijavljenih predavača možete videti ovde. Naše kolege iz Hrvatske su dobri organizatori, a vreme izlaganja je 3 minuta, pa je zahvalno za “probijanje leda” od strane kolega koji bi želeli da učestvuju na nekoj online konferenciji, a to do sada nisu činili. Postoji i mogućnost da se konferencija samo odsluša, pa se i time stiče neko iskustvo za eventualno buduće samostalno učestvovanje. Mi smo deo sveta, pokažimo to i delima :)

Овај унос је објављен под Корисни линкови. Забележите сталну везу.

2 реаговања на Iskustva sa online susreta nastavnika

  1. Горане, потпуно се слажем са твојим опажањем да је највећи добитак проћи кроз све улоге. Ви сте их баш за кратко време све прошли! При том проласку кроз све улоге стиче се не само комплетан увид и нове компетенције, него се лакше препознаје која нам улога највише одговара, мада је данас врло тешко стајати на једној бусији, остати у једној улози. Лично највише волим и послове и улоге “логистичке” природе, нека подршка из сенке, без много непосредних контаката с људима, и с много додира са самим садржајима, али ми живот стално намеће супротно томе. Мислим да смо сви, на било каквим пословима да радимо, у таквој ситуацији. Зато су таква искуства драгоцена.

Оставите одговор

